سیگماآلدریج چیست؟

سیگما آلدریج چیست،آشنایی با شرکت سیگما

آشنایی با شرکت سیگما آلدریج (Sigma Aldrich)

سیگماآلدریج یک شرکت شیمیایی، علوم زیستی و بیوتکنولوژی آمریکایی است که متعلق به گروه آلمانی Merck Group است. سیگما آلدریچ در سال 1975 با ادغام شرکت شیمیایی سیگما و شرکت شیمیایی آلدریچ ایجاد شد. این شرکت از طریق خریدهای مختلف رشد کرد تا اینکه بیش از 9600 کارمند داشت و در فهرست Fortune 1000 قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در سنت لوئیس است و تقریباً در 40 کشور فعالیت دارد.دفتر مرکزی این شرکت در سنت لوئیس است و تقریباً در 40 کشور فعالیت دارد.

در سال 2015، گروه مواد شیمیایی آلمانی مرک، سیگما-آلدریچ را به مبلغ 17 میلیارد دلار خریداری کرد. این شرکت در حال حاضر بخشی از تجارت علوم زیستی Merck است و در ترکیب با Millipore که قبلاً Merck خریداری کرده بود، به عنوان MilliporeSigma فعالیت می کند.

شرکت های تابعه سیگماآلدریج

  • آلدریچ یک تامین کننده در بازار تحقیقات و مواد شیمیایی خوب است. آلدریچ مواد شیمیایی آلی و معدنی، بلوک‌های ساختمانی، معرف‌ها، مواد پیشرفته و ایزوتوپ‌های پایدار را برای سنتز شیمیایی، شیمی دارویی و علم مواد فراهم می‌کند. کاتالوگ مواد شیمیایی آلدریچ، “کاتالوگ و کتاب آلدریچ” به دلیل گنجاندن ساختارها، داده های فیزیکی و منابع ادبیات، اغلب به عنوان کتاب راهنما استفاده می شود.

معرفی شرکت سیگما

 

  • سیگما تامین کننده اصلی بیوشیمیایی Sigma-Aldrich است که شامل آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، ابزار پزشکی قانونی، هماتولوژی و بافت شناسی، نوکلئوتیدها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات آنها می شود.

شرکت سیگما

  • Sigma RBI محصولات تخصصی را برای استفاده در زمینه سیگنالینگ سلولی و علوم اعصاب تولید می کند. پیشنهادات آنها از معرف‌های بیوشیمیایی استاندارد تا ابزارهای تحقیقاتی تخصصی، از جمله لیگاندهای گیرنده‌ها و کانال‌های یونی، مهارکننده‌های آنزیم، آنتی‌بادی‌های اختصاصی فسفو، آنزیم‌های انتقال سیگنال کلیدی، و کیت‌های سنجش سیگنال‌دهی سلولی را شامل می‌شود.
حتما بخوانید!  معرفی شرکت مرک آلمان

معرفی شرکت سیگما

  • ISOTEC محصولات دارای برچسب ایزوتوپی را برای تعیین ساختار پروتئین، سنتز پپتید، پروتئومیکس، تحقیقات متابولیک، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی، رزونانس مغناطیسی هسته ای، بسترهای تست تنفس، کشاورزی، و همچنین مخلوط گاز و گاز ارائه می دهد.
  • Riedel-de Haën در سال 1999 با Sigma-Aldrich ادغام شد و معرف ها و استانداردها را تولید می کند.
  • سوپلکو شعبه محصولات کروماتوگرافی سیگما آلدریچ است. ستون های کروماتوگرافی و ابزارهای مرتبط برای آزمایشگاه های محیطی، دولتی، مواد غذایی و آشامیدنی، داروسازی، بیوتکنولوژی، پزشکی و شیمیایی را فراهم می کند. محصولات آماده سازی نمونه و استانداردهای مرجع شیمیایی.
  • Sigma-Aldrich Fine Chemicals (SAFC)  شاخه تامین مواد شیمیایی خوب Sigma-Aldrich است که متخصص در مواد خام برای محصولات کشت سلولی است. خدمات سفارشی برای مواد اولیه، تولید مواد فعال دارویی.
  • Sigma Life Science  محصولاتی مانند DNA/RNA الیگوهای سفارشی را ارائه می دهد. پروب های DNA و LNA سفارشی؛ siRNA پپتیدها و کتابخانه های پپتیدی با نشاندار ایزوتوپی.
  • آزمایشگاه های مهندسی ژنتیک پیشرفته سیگما (SAGE) یک بخش در سیگما-آلدریچ است که در دستکاری ژنتیکی سیستم های in vivo برای کاربردهای تحقیق و توسعه خاص تخصص دارد. در سال 2008 به منظور بررسی فناوری هسته روی انگشت روی و کاربرد آن برای مدل‌های تحقیقاتی بیماری تشکیل شد. آزمایشگاه SAGE واقع در سنت لوئیس، میسوری، موش های ناک اوت را برای مطالعه بیماری ها و اختلالات انسانی (مانند اوتیسم) ساخته است که تا 95000 دلار آمریکا به فروش می رسد. SAGE همچنین اولین تلاش موفق خود را در ایجاد “خرگوش حذفی” اعلام کرد. امکانات آن شامل یک ویواریوم بدون پاتوژن خاص و زیست ایمن و همچنین آزمایشگاه های تحقیق و توسعه است.
  • Carbolabs مقادیر تحقیقاتی مواد شیمیایی تولید شده توسط واکنش های فسژناسیون را تولید می کند. این شرکت در سال 1998 خریداری شد.
  • BioReliance خدمات آزمایش و تولید را به شرکت‌های دارویی و بیودارویی ارائه می‌کند که چرخه محصول را از توسعه اولیه قبل از بالینی تا تولید دارای مجوز را در بر می‌گیرد. این شرکت در ژانویه 2012 توسط سیگما آلدریچ خریداری شد
حتما بخوانید!  شرکت فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی

ادغام شرکت سیگما آلدریچ و مرک

الحاق این شرکت به شرکت مرک میلی پور در سال 2015 نهایی شده و از آن پس محصولات خود را به نام سیگما میلی پور به فروش می رساند شرکت های مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده اند: “هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است”. آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند.

محصولات شرکت سیگما آلدریچ و کاربرد آنها

این شرکت بیش از 100000 محصول شیمیایی از جمله مواد شیمیایی ارگانیک و غیرارگانیک، مواد پیشرفته، مواد دارویی، بیوشیمیایی، آنتی بیوتیک‌ها، آنزیم‌ها و دیگر مواد در زمینه‌های مختلف آزمایشگاهی شیمیایی و 30000 تجهیزات آزمایشگاهی را عرضه کرده است. محصولات آزمایشگاهی این شرکت و کیت‌های آزمایشگاهی آن، در تحقیقات حوزه بیوتکنولوژی، دارویی، تشخیص بیماری و سایر تکنولوژی‌های پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این شرکت محصولات خود را با گرید های گوناگون و در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص، تولید می کند. برخی از این حیطه ها این چنین اند: آزمایشگاه های علوم زیستی، صنایع غذایی، آزمایشگاه های تشخیص طبی، آزمایشگاه های کنترل کیفی و استاندارد، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع چسب و رنگ، آزمایشگاه های آب و فاضلاب، صنایع داروسازی، صنایع آبکاری و صنایع کاشی و سرامیک.

سایت شرکت سیگما-آلدریچ

برای ورود به دیتابیس مواد شیمیایی شرکت سیگما-آلدریچ به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://www.sigmaaldrich.com/

 

تصویر زیر اطلاعات ثبت شده روی برچسب بسته بندی ماده شیمیایی را به عنوان نمونه نشان می‌دهد. منظور از کاتالوگ نامبر یا کد مواد شیمیایی، شماره‌ای است که از سوی کارخانه تولیدکننده روی بسته بندی محصولات درج می‌شود.

حتما بخوانید!  مواد شیمیایی خطرناک در آزمایشگاه

راهنمای پیدا کردن کد سیگما

 

اطلاعات مورد نیاز در خرید محصولات شرکت سیگما آلدریچ

برای خرید محصولات این شرکت که در گریدهای مختلفی به فروش می‌رسند، باید با مواردی مانند کاتالوگ نامبر و کد شناسایی مواد آشنا باشید. جهت مطالعه بیشتر و اطلاع از نحوه یافتن کد مواد به مقاله کد مواد شیمیایی مرک مراجعه کنید.

برای خرید مواد شیمیایی سیگما میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید،شرکت میناتجهیزآریا همچنین در زمینه فروش موادشیمیایی آزایشگاهی نیز با قدرت فعالیت میکند ،برای دریافت اطلاعات کامل تنها کافیست با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

4 نظر در “سیگماآلدریج چیست؟

  1. رضایی گفت:

    سلام وقتون بخیر ممنون بابت سایت خوبتون
    بین برند سیگما و مرک
    مرک را انتخاب میکنم به این دلیل که تو بازار ایران راحت تر پیدا میشود

  2. مدیر گفت:

    بله برند مرک در بازار بهتر پیدا میشود. شرکت ما محصولات مرک را با بهترین کیفیت ارائه میکند برای خرید محصول مورد نظرتون میتوانید به صفحه محصولات وبسایت مراجعه نمایید

  3. محمدرضا گفت:

    عالی توضیح داده اید ممنون

  4. مدیر گفت:

    خواهش میکنم شرکت ما در حوزه موادشیمیایی کار میکند. سیگما آلدریچ یکی از برند ها معروف است که ما این محصول را در بازار ارائه میدهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استعلام قیمت وسفارش در واتساپ پیام دهید.

واتساپ مینا تجهیزشماره واتساپ: 09362048289

واتساپ مینا تجهیز شماره واتساپ: 09927282910 

×

شروع مکالمه 

تیم واحد فروش  مینا تجهیز آریا پاسخگو شماست

× ثبت سفارش آنلاین